NYA RUTINER...

En vecka har gått sen förra helgens bravader och jag tror att alla har återhämtat sig bra...eller?? :)

Vi har iaf kört dom tre vanliga passen den här veckan, vilket innebar blandade skutt och småhopp i sidled, teknikbana, spel på stooor plan med (för) lite folk, inläggsövningar, skott med diverse fötter, rulla boll i backlinjen mot tre halvtaskigt styrande spelare, och så kommer veckans absoluta topp, eller jag vågar till och med säga årets absoluta topp...1-0 matcher!!! Herregud, hade nästan glömt av hur man gjorde där ett tag, men vi kom snabbt in i de och det var ett lag som dominerade den här torsdagskvällen fullständigt. Ni som var med vet vad jag talar om ;) Härligt!!!

Nu har vi gått in i rutinen två matcher/helg...Mallbacken hemma idag lördag och sen drar vi till "våran" Ikeastad för spel mot Valbo på söndag. Kul med lite andra lag än Gustafs och Gävle, men vi ska nog hinna med dom en varsin gång till innan vi lämnar dom till div. 2 serien.

Mallbacken är ett lag som jag tror vi aldrig lirat mot så det blev en ny och bra erfarenhet, Valbo har vi däremot en fruktansvärd revanch att hämta efter att dom skickat hem oss med ögonen böj från cupen i Sandviken tidigare i år.
Ida Pettersson aka Pettan hade sagt: INTE OKEJ!!! Jag håller givetvis med :)
Vi har ganska många tjejer på skadelistan i dagsläget och det får givetvis Bengan "The goalie" att fundera på en karriär utanför målområdet, vet inte riktigt om det är en sån klok fundering från hennes sida men vi får givetvis inte rasera den drömmen. Keep up fighting!!! :)
Matchanalyser kommer efter helgen då vi har fått smälta och bearbeta de lite...

Tänkte passa på att bjuda på ett omvänt filmtips från fredagskvällen... -Zodiac-
Hyr för fan inte den om ni inte vill ha ett epilepsianfall
, kan vara de sjukaste jag sett. Jag, Mickis och Sarah pallade bara 10 minuter innan vi tog de viktiga beslutet att helt enkelt stänga av. En pizza senare glider vi in på "Hemmabio" och jag har dialogen klar i huvudet...Jag ska bara säga att Mickis pojkvän redan hade sett den och att vi skulle vara evigt tacksamma om vi fick byta. Grabben innanför disken sväljer de med hull och hår och vi får givetvis gå och leta rätt på en ny film. Tackar!!! Kan väl vända tillbaka filmtipset och säga att -Cleaner- var en bra och sevärd film... *ler*





                                                                                                                                                                 // #9
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler 1-0 matcher åt folket tack!! Samma lag eller, någon?? ;)

2009-03-22 @ 19:02:17
Postat av: 58

1-0 hur kul är de då på en skala!!!

2009-03-22 @ 23:36:32
Postat av: #9

Ja jag är med på samma lag =)

2009-03-23 @ 19:55:58
URL: http://kikdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0